donderdag 22 oktober 2009

Geboorte taart voor Luke

Op 5 oktober was het dan zo ver, ik werd gebeld om een geboorte taart te maken voor Luke! Hoefde niet meteen af, en zo werd er afgespro-
ken dat ik de taart de week erop zou leveren. Die week erop werd er gebeld of ik ook nog een taart extra erbij kon maken, omdat er gelijk een babyshower gehouden zou worden. Natuurlijk dat kan, maar... de tweede word dan verrassing.

Zo afgesproken, zo gedaan. Hoewel er de dag van aflevering ongelooflijk veel fout en niet eens op taartgebied,
zijn beide geboorte taarten erg leuk geworden al zeg ik het zelf. En gelukkig waren de kersverse ouders het daar ook mee eens!

Het waren niet de enige twee taarten voor deze dag, want er was nog een derde die moest worden afgeleverd, een verjaardagstaart!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Trek in taart? Bezoek dan eens mijn website!